Avatar billede fluse Nybegynder
26. januar 2007 - 11:02 #1
Til hvad?

Spil, internet, kontorarbejde, Grafisk arbejde eller?

Fluse
Avatar billede htmlkongen Novice
26. januar 2007 - 11:28 #2
Ikke spil. Kontor primært - internet - meget lidt grafik - og ellers bare gængse ting. Ikke spil ;)
Avatar billede fluse Nybegynder
26. januar 2007 - 11:32 #3
Glemte lige at spørge.. Hvad ca. pris? og hvad størelse?

Den liste du har lavet er jo ALT for lang. hehe

Fluse
Avatar billede iq-n Nybegynder
26. januar 2007 - 12:45 #4
Samsung laver helt klart de badste fladskærme for tiden.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=204023 er 20" widescreen og god til hurtige opdateringer (for det meste spil) men kan også komme op på en opløsning på 1680 x 1050

http://www.edbpriser.dk//Products/Listprices.asp?ID=177901 er 19", meget anbefalt, især til farvegengivelse (for det meste grafik) men kan kun komme op i opløsningen 1280 x 1024

Men det kommer helt an på hvad du skal bruge den til, jeg ville bare anbefale dig at købe Samsung.
Avatar billede c-holst Novice
26. januar 2007 - 17:11 #5
http://www.prad.de/

her skulle man kunne søge på en given skærm og finde info om teknologien bag selve skærmen. Her skulle det efter sigende være 4 slags teknologier på markedet, hvor man bør holde sig fra de ældste

se også her
http://flatpanels.dk/
Avatar billede htmlkongen Novice
28. januar 2007 - 18:28 #6
Størrelse skal helst ikke være under 19". :)

Samsaung ser også godt ud - men det er ikke spil jeg nødvendigvis skal bruge den til - det er primært kontor mv

Men mange tak for inputs og links. Det ser super ud - hvis i har flere konkrete modeller så smid endelig links.

Jeg tænker ikke at jeg er klar til at ofre 6000 på en skærm når mit behov ikke er større.  Eller hva?
Avatar billede htmlkongen Novice
30. januar 2007 - 12:19 #7
Andre inputs? Ellers smid bare svar som tak for hjælpen :)
Avatar billede c-holst Novice
30. januar 2007 - 16:19 #8
hvis jeg har været til nogen hjælp:-)
Avatar billede htmlkongen Novice
31. januar 2007 - 16:16 #9
Inputs er også hjælp :) Thanks