Avatar billede rkk Nybegynder
25. januar 2007 - 22:56 Der er 2 kommentarer

Opdatering af java

Hej
Jeg ved ikke om dette er et meget dumt spørgsmål, men det omhandler iht om noget der driller mig lidt, og jeg håber, jeg stiller spørgsmålet det rette sted.
Jeg arbejder på en døgninst. for børn. Nogen af ungerne er meget på en side der hedder gosupermodel.dk der er nogle spil som de ikke kan komme ind på fordi java ikke kan blive opdateret. Jeg har prøvet at afinstallere alt java, geninstallere, opdateringen virker aldrig, jeg kan ligesom ikke komme videre end veriferingen. Er der et andet sted end på sun hvor man kan downloade java mon!? Giver dette mening for nogen!? Hvad kan jeg gøre. Min status som en der bare kan lidt med computere er ved at dale... så hjælp :-)
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
25. januar 2007 - 23:01 #1
Har du prøvet at hente offline installationen?

http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp

Vælg:

"Java Runtime Environment (JRE) 6"

Og hent offline-filen.

Direkte link (hvis det da virker)

https://sdlc2d.sun.com/ECom/EComActionServlet;jsessionid=8E9EB456FB6410C4F5EE89799B99F714#
Avatar billede arne_v Ekspert
25. januar 2007 - 23:08 #2
det goer det nok kun indtil den session laver timeout