Avatar billede supermand69 Nybegynder
24. januar 2007 - 23:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opbygge class

hvordan opbygger og anvender man i grove træk en class?
Avatar billede kragekjaer Praktikant
24. januar 2007 - 23:50 #1
Dig igen. Prøv nu at høre her:

Søg herinde før du spørger, eller søg på google, og du  får svaret....eller slå op i hjælp i Flash. Hvor svært kan det være?
Avatar billede supermand69 Nybegynder
25. januar 2007 - 00:00 #2
og dig igen...

prøv du selv engang at søge på class.. der kommer et væld af resultater som ikke direkte har noget med emnet at gøre

desuden er der ingen som tvinger dig til at svare mig - vel min ven??
Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. januar 2007 - 00:07 #3
Hey "Supermand", hvis du i Flash søger på fx. CLASS finder du lynhurtigt frem til http://livedocs.macromedia.com/flash/8/main/wwhelp/wwhimpl/common/html/wwhelp.htm?context=LiveDocs_Parts&file=00000338.html

Rolig Pinnochio, du når det nok jo, snup dig en Cocio.
Avatar billede supermand69 Nybegynder
25. januar 2007 - 00:18 #4
smart og arrogant er du

- og jeg skulle mene det præcis ikke var i eksperten.dk's vision som en åbensindet portal for at hjælpe med hinanden.. Du falder da ellers lidt udenfor kategorien
Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. januar 2007 - 00:32 #5
Det er ikke fedt at der kommer så mange uigennemtænkte spørgsmål, vi er nogle som modtager mails hver gang, og du må da indrømme at du ikke bruger øverste etage helt optimalt (hvem ved...) Måske du keder dig og gerne vil skrive sammen med nogle!?

Jeg er ked af jeg har trådt dig over dine små fødder. Behold du dine points. Kys.
Avatar billede supermand69 Nybegynder
25. januar 2007 - 00:36 #6
ja, men ind imellem er det rart at man får det forklaret fra en anden vinkel (ikke en manual) for samtidig at få indblik i hvordan andre anvender og opbygger deres scripts
Avatar billede supermand69 Nybegynder
25. januar 2007 - 00:59 #7
lukker