Avatar billede psj Nybegynder
23. november 1999 - 23:01 Der er 8 kommentarer

ASUS K7M bundkort

Er der nogen der har problemer med at få gameporten til at virke ?
Avatar billede schubert Nybegynder
23. november 1999 - 23:50 #1
Check deres hjemmeside, der plejer at stå hvis der er problemer med nogle af deres produkter
Ellers er der en nyhedgruppe kun beregnet for Asus brugere, svartiden her er helt enestående.
Jeg har oplevet svar inden for 2 timer, det er enten andre Asus brugere eller en af deres supportere der vil svar dig. Supporterne har jo ikke meget at lave i forvejen, så de deltager aktivt i debatten.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
24. november 1999 - 09:05 #2
schubert>>> Det er da halvsvært at finde K7M på Asus hjemmeside, ikke???
Avatar billede gnarf Nybegynder
24. november 1999 - 11:07 #3
http://www.asus.com.tw/products/motherboard/slota/k7m/index.html

Der er faktisk kommet en side op om Asus K7M bundkortet. Så endelig har Asus taget sig sammen.

Har ikke bøvlet med gameporten. Lydkortet virkede dog fint. Du ved vel godt at hvis du disabler onboard lydkortet, så disabler man som regel også onboard gameporten, fordi lydkort har en indbygget.
Avatar billede schubert Nybegynder
24. november 1999 - 12:26 #4
i11uzion >>>>>>>>>>>>> Hvad mener du, nu er der kommet en fin link fra gnarf - men ellers tager det ca. 30 sekunder at navigere sig igennem til siden.
Avatar billede gnarf Nybegynder
24. november 1999 - 13:13 #5
Han henviser sikkert til at Asus var nogle kyllinger fordi boardet har været udgivet under navnet freeway, og fordi asus ikke turde sætte siden med K7 info op på deres server.

Nogen online publikationer mener det er fordi de er bange for Intel, ligesom så mange andre bundkort producenter er. Så som MSI for eksempel....
Avatar billede schubert Nybegynder
24. november 1999 - 13:21 #6
Ok, du tænker på truslerne om at om ikke at sælge flere Intel Chipset til producenter der producere motherboards med K7 chipset. Der er ikke hold i truslerne, det var på CNN for 14 dage siden, med en udtalelse fra en eller anden hotshot fra Intel. Han mente at det var pure opspind og digtet af pressen. Glat som en ål, var han.

Jeg bruger kun Asus og kender ikke til MSI.

Hvordan køre et Asus K7M board, er chipsettet stabilt.
Avatar billede gnarf Nybegynder
25. november 1999 - 08:41 #7
Hmm...jeg vælger nu mere at tro på at Asus, MSI og andre ikke har turdet nævne deres Athlon boards på deres hjemmesider, end jeg tror på en glat ål fra Intel, eller CNN for den sags skyld.

Det K7M board som jeg har proppet i en computer kører fint. Ingen problemer under installation, og cirka 2 timers Unreal Tournament demo gav ikke ustabilitet.
Avatar billede psj Nybegynder
26. november 1999 - 11:39 #8
Det er fint nok i skriver i ikke har problemer, men det var jo ikke lige MIT problem..Jeg er ret sikker på det er noget i opsætningen i BIOS. Jeg bruger nemlig onboard lydkortet..hvilket jet tror giver mig lidt problemer, da der er mange muligheder i bios.