Avatar billede pomfrit Nybegynder
23. januar 2007 - 10:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rettigheder ved upload

Jeg har fået min IIS på win2003 til at køre PHP 5.2. Alt virker fint undtagen upload. Fejlen jeg får er:

"Please ensure that the attachment directory (../var/attachments) exists and is writable by the web server user."

Jeg har ændret rettighederne på mappen til Everyone - Full control, men fejlen forsvinder ikke.

Nogle idéer?

På forhånd tak.
Avatar billede pomfrit Nybegynder
31. januar 2007 - 10:07 #1
Er det fx. nødvendigt at lave rettelser i php.ini, for at kunne uploade?
Avatar billede pomfrit Nybegynder
27. august 2013 - 10:33 #2
Forældet