Avatar billede lite-koas Nybegynder
23. januar 2007 - 08:33 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Køb af Aldi fladskærm

Hejsa,

Jeg skal have købt mig en fladskærm. Sidder og overvejer den der kommer til at være i Aldi fra den 24. januar.
Jeg har dog ikke så meget forstand på fladskærme og ville gerne høre jeres anbefaling.

Mit gfxkort er et Nvidia GS7900 256 mb.. så det bestemt ikke dårligt :)

Skærmen skal bruges til spil, lidt grafisk arbejde, kodning mv.
Er den god nok? Måske for stor? Andet?

http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_04/OFF01.HTM
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
23. januar 2007 - 08:57 #1
Jeg vil mene NEJ....

"Superhurtig reaktionstid 8 ms" = Er IKKE lynhurtigt, den skal gerne ligge under 5ms.

"Kontrast 800:1" = Nej nej nej... vi skal have OVER 1000, gerne 2000:1 giver meget pænere farver. Og bedre udseende.

"Opløsning 1680 x 1050 WSXGA+" = Det er vel en ok opløsning.

Jeg vil IKKE købe den...
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
23. januar 2007 - 09:00 #2
Avatar billede lite-koas Nybegynder
24. januar 2007 - 11:04 #3
Jeg takker mange gange for svaret, der var utroligt hjælpsomt og velbegrundet. :o)

Jeg næsten jeg vil gå ud og købe den. :)