Avatar billede Skoven Praktikant
21. januar 2007 - 13:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vista tema til XP?

Hej...

Er der nogen der ved hvor man kan hente/købe et Vista tema til WinXP?

Den behøver kun at lave om på Startmenuen og vinduerne (ligesom hvis man selv skifter farve/tema i WinXP) men må også gerne indholde mus-markører, ikoner osv. men er ikke et krav.

På forhånd tak.
Avatar billede jewler Nybegynder
21. januar 2007 - 14:17 #1
Avatar billede nidyahou Praktikant
21. januar 2007 - 14:18 #2
hvis du er videre interesseret i at lire dit xp op kan www.wincustomize.com anbefales. Der er en masse fede wallpapers, iconpakker, temaer, bootskins osv.
Avatar billede Skoven Praktikant
21. januar 2007 - 16:32 #3
jewler: hvad gør den helt nøjagtig?
Avatar billede Skoven Praktikant
21. januar 2007 - 16:35 #4
og er der ikke nogen der kender et sted hvor man bare kan hente en .theme fil så man er fri for at indstallere alt mulig lort for at få det til at virke? (og derved også være sikker på at det ikke bruger nogen resurcer)!
Avatar billede Skoven Praktikant
23. januar 2007 - 16:18 #5
jeg prøvede at indstallere den fil der! og den crashede hele min comp, så jeg blev nød til at genindstallere windows!