Avatar billede gigraf Nybegynder
21. januar 2007 - 00:59 Der er 1 løsning

Media filer direkte fra WEBDAV web folder

Hej, bare et simpelt spoergsmaal. Har indstalleret Apache paa min SUSE server, og configureret mod_dav.

Jeg kan nu se mine filer fra en remote maskine (IE fra windows xp).

Naar jeg klikker paa en txt fil bliver filen copieret over paa clienten og aabnet i word. Naar jeg trykker paa mp3 eller avi filer sker der intent. Hvorfor?

og en ting til, kan man ikke aabne filer fra en webfolder uden at foerst kopiere dem?
Altsaa lidt lige som med et samba netdrev?

Hvis man kan "streame" filer a typen mp3 via en webdav folder, hvordan skal det saa goeres?
Avatar billede gigraf Nybegynder
19. februar 2007 - 21:06 #1
Ingen hjaelp :-(

Fandt selv ud af at det kan man ikke via WEBDAV. Det er kun en HTTP protokol. HAr i stedet installeret en media streaming server til det formaal.