Avatar billede trazzdk Nybegynder
20. januar 2007 - 12:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Surftown og ASP.NET

Hej jeg har købt mig et ervhervs webhotel hos Surftown.

Har en hjemmeside lavet i Visual studio 2005 C# asp.net 2.0 der kører perfekt på min egen IIS 5.1 server.

Problemet er at når jeg uploader den til mit Surftown webhotel, får jeg den klassiske:
--
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
--
.. Har prøvet at sætte customErrors til off, men samme fejl. Har prøvet at slette min web.config helt, samme fejl, har lagt den i alle tænkelige mapper, samme fejl . Som om den slet ikke bruger MIN web.config.

Har fået oprettet en App_Code af supporten fra surftown, da han sagde det var problemet. Det har så ikke løst det.

Supporten er ikke super hurtig her i weekenden, så tænkte om nogen havde prøvet dette eller har en løsning?

På forhånd tak.
Avatar billede lordnelson Seniormester
20. januar 2007 - 13:12 #1
Fik engang samme fejl dog ikke hos Surttown
der fandt teknikkerne ud af det var fordi
de på deres server havde netframe version 1
Og VS2005 bruger netframe version 2
blev flyttet til en server der understttede netframe 2
og vupti så virkede det

LN
Avatar billede trazzdk Nybegynder
20. januar 2007 - 13:16 #2
Okay, så jeg er måske nødt til at vente på Surftown-Support, giver mig en løsning? :)Ærgeligt da jeg lige havde planlagt at skulle få tingene til at virke her lørdag formiddag..
Avatar billede saudoo Nybegynder
20. januar 2007 - 14:36 #3
Nu har du vel husket at ligge skidtet i din www-rod? :)
Avatar billede saudoo Nybegynder
20. januar 2007 - 15:06 #4
Shh saudoo... jeg tænkte lige det var et helt andet problem.. :P sorry
Avatar billede snepnet Nybegynder
25. januar 2007 - 16:55 #5
Har du stadig problemer?
Mvh
Avatar billede trazzdk Nybegynder
25. januar 2007 - 17:19 #6
Nope, det var en fejl fra surftowns side, som nu er rettet. Så skulle andre møde samme problem så er der ikke andet at gøre end at vente på surftown support :)

Jesper