Avatar billede funkyloonie Nybegynder
20. januar 2007 - 01:59 Der er 2 kommentarer

Out fra stored procedure i mysql

Jeg har en stored procedure som afvikles fint gennem mit mysql interface men når jeg kalder den i php fejler den. Dog kun når jeg lader den have OUT eller INOUT parametre, ikke fejl ved IN. Hvad kan løsningen være, eller er det en bug? Hvis du har et simpelt kode eksempel kunne det være godt.
Avatar billede coderdk Praktikant
20. januar 2007 - 13:40 #1
Vi skal nok se noget kode. Bruger du mysqli? Bruger du bind_param?
Avatar billede funkyloonie Nybegynder
20. januar 2007 - 14:37 #2
Ja jeg bruger mysqli. Jeg bruger real_query. Jeg bruger ikke bind_param eller execute. Det kan være jeg skal det men har pt. ikke kun se hvad fordelen ved bind_param og execute er. Har du et eksempel hvor du trækker en værdi (OUT eller INOUT) ud fra en stored procedure?