Avatar billede schellerup Nybegynder
18. januar 2007 - 22:32 Der er 4 kommentarer

Fejl i visning på widescreen skærm kontra almindelig.

Hej
Jeg sidder og laver et site i frontpage på en 19" almindelig skærm, og det hele ser fint ud, men på min bærbare widescreen står noget af teksten oven i billederne, hvorfor?
Teksten under billederne er sat ind ved hjælp af en gennemsigtig tekstboks, kan det være derfor?

MVH

Schellerup
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2007 - 15:32 #1
<ole>

Det kan være, du har gjort noget forkert  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2007 - 15:33 #2
PS: noget kode - og endnu heller et link - ville nok hjælpe på vores muligheder for at hjælpe dig  =)
Avatar billede schellerup Nybegynder
22. januar 2007 - 21:53 #3
Sitet jeg laver hedder www.rxclub.dk
Avatar billede schellerup Nybegynder
22. januar 2007 - 21:55 #4
http://www.rxclub.dk/merchandise.htm står teksten skævt på en widescreen.