Avatar billede webudvikleren Nybegynder
16. januar 2007 - 17:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner søges, som kan sit kram

Står du og mangler et fritidsjob og er du virkelig skrap indefor grafik? Så er det her du skal sende din ansøgning hen.

JayKay ( www.jaykay.dk ) er et nyopstartet firma som beskæftiger sig med at programmere nye store websites der kan komme til at blive et hit i fremtiden.
Vi sidder med en masse gode idéer som Vi til sammen kan føre ud i livet.

DU får 10 % af indtjenesten på de websites vi får op at køre ( i starten er der nok ikke det store beløb, men kan hurtigt komme højt op - og du får stadig penge pr. mdr. selvom der ingen opgaver er til dig. )

DU kan:
- Lave flotte og gode websites
- Kunne klippe designet ud ( helst i valid w3 + <div> og ikke tables til opbygning )
- Have det sjovt og have humor, da vi er et ungt firma, bestående af unge mennesker.

DU får:
- Forskellige opgaver ( ikke et stresarbejde, men hygge arbejde hvor du eventuelt også træner dine evner + får gode referencer til eventuelt læreplads o.lign )
- Løn efter månede på hvor mange penge der er indtjent ( kan svinge meget - jo større sitet er, og jo bedre designet er, jo flere penge indtjener vi, og der får du en vis %-del)
- Det sjovt og hyggeligt og gode referencer

Er du interresseret i at være med i vores team, så kontakt Os på:
E-mail: info@jaykay.dk
... eller
Messenger: webudvikleren@hotmail.com

Håber Vi hører fra en/flere :)
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
16. januar 2007 - 17:15 #1
Lukker med det samme
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
16. januar 2007 - 18:04 #2
Og hvorfor gør du så det?
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
16. januar 2007 - 18:05 #3
Det er et 0-points spørgsmål, og da jeg alligevel skal lukke på et tidspunkt, er det bedre at gøre det med det samme, så jeg ikke får ballade med det senere, fordi jeg har glemt det.
Avatar billede angles Nybegynder
16. januar 2007 - 18:21 #4
Det lyder interessant. Er der mere du kan
fortælle om dit firma?
Jeg er på vej til at blive mediegrafiker.
Jeg har taget grundforløbet til uddannelsen,
og de obligatoriske fag. Så jeg er faktisk
klar til at komme i lære, og jeg synes
jeres firma lyder som noget for mig.
Mit mål er at blive en kanon dygtig
mediegrafiker, der er med til at lave
en masse opgaver, og tegne sin arbejdsplads's
ansigt udad til.
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
16. januar 2007 - 18:24 #5
Jeg kan da også gøre lidt reklame for mig selv:
Selvstændig grafiker/webudvikler m. kontor i Kbh - referencer på www.kreativmedie.dk

Hvor holder I til?
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
17. januar 2007 - 16:04 #6
Vi holder til på Nordfyn. Glemte vidst at fortælle det er freelance arbejde.
Avatar billede angles Nybegynder
17. januar 2007 - 19:32 #7
Hvad siger I til en mediegrafikerelev?
Avatar billede mikkelfp Nybegynder
18. januar 2007 - 21:02 #8
Jeg er klar. Tjeck mit site her: www.hvorfor-ikk.dk

Gi mig et kald...

/Mikkel Fangel Poulsen
hvorfor ikk?