Avatar billede thelli Nybegynder
13. januar 2007 - 17:14 Der er 8 kommentarer

Tyveri af Laptop -sporing-

Hej
har fået min laptop stjålet, men mine venner kan se der bliver logget på messenger, er der nogle måde at man kan spore på hvilket ip den benytter og der ved finde tyven / hæler ??
da jeg har vigtige data på den
Avatar billede langthjem Nybegynder
13. januar 2007 - 19:43 #1
Men MSN Plus til Messenger kan de afsløre IP adressen, den kan du tage med til Politiet sammen med tidspunktet. Så kan Politiet få en dommerkendelse, som giver dem adgang til oplysninger om hvem der havde den IP på det givne tidspunkt.
Avatar billede langthjem Nybegynder
13. januar 2007 - 19:46 #2
En anden lille ting du kunne gøre er at lægge et lille sniffer script i ASP/PHP op på en side, og derefter få din ven til at sende linket med sådan én "Tjek lige det her, totalt grineren" ... de fleste er nysgerrige nok til at klikke, og vupti har du hans IP og tid!
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2007 - 20:06 #3
nogen af jer der ligger inde med sådan et script ?
Avatar billede langthjem Nybegynder
13. januar 2007 - 20:55 #4
Jeg kan da godt lige smække sådan et sammen til dig ;-)
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2007 - 21:00 #5
Det ville være dejligt
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2007 - 21:00 #6
du må meget gerne sende det til  hf_svendsen(AT)hotmail.com
Avatar billede thelli Nybegynder
14. januar 2007 - 04:58 #7
hej alle samme og tak for hjælpen
dette med dette script, er det noget mine venner kan finde ud af at uploade
så vi kan fange the bade gays
Avatar billede thelli Nybegynder
14. januar 2007 - 22:55 #8
langthjem: kan du sende det til mig og du får point :-)
th@ebeltofts.net jeg savner min pc