Avatar billede 2cool4you Nybegynder
24. maj 2001 - 20:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjæælp!!!!!!!!!

hvordan laver man en ramme ligesom den på
http://www.daks.dk
hvis det er et billede kan man så godt lave de billeder?????????????????
Avatar billede qzar Nybegynder
24. maj 2001 - 20:09 #1
Det er lavet i frames jeg prøver lige at finde noget du kan bruge!
Avatar billede qzar Nybegynder
24. maj 2001 - 20:10 #2
Dette må udløse point! Her kan du se hvordan man laver alle mulige typer frames:
http://home3.inet.tele.dk/lassenfl/
Avatar billede repsac Nybegynder
24. maj 2001 - 20:17 #3
Klik \"View\" --> \"Source\" ... så for du indholdet af framset-filen ...

<html>

<head>
<meta HTTP-EQUIV=\"Content-Type\" CONTENT=\"text/html; charset=windows-1252\">
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">
<title>Aalborg Kommunale Skolevæsen</title>
</head>

<frameset framespacing=\"0\" border=\"0\" cols=\"160,*\" frameborder=\"0\">
  <frame name=\"indhold\" target=\"hovedramme\" src=\"menu_main.htm\" scrolling=\"no\" noresize>
  <frame name=\"hovedramme\" src=\"main.htm\" target=\"_self\">
  <noframes>
  <body>

  <p>Denne Web-side bruger rammer, og din browser understøtter ikke rammer.</p>

  </body>
  </noframes>
</frameset>

</html>
Avatar billede repsac Nybegynder
24. maj 2001 - 20:22 #4
Men hvis du skal bruge det så slet for guds skyld der hvor der står at den er lavet i FP ... skoooood! ;)
Avatar billede qzar Nybegynder
24. maj 2001 - 20:27 #5
Tak for Points!

-Jonas