Avatar billede runskee Nybegynder
13. januar 2007 - 08:15 Der er 5 kommentarer

Program til at tegne figurer og mennesker til præsentationer

Normalt bruger jeg Photoshop til grafisk design, men findes der et program specielt egnet til at lave illustrationer som egner sig til præsentationer? Det vil sige med standard skabeloner af forskellige figurer, mennesker, osv. Det skal bruges i forbindelse med præsentation af statistiske data.
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
13. januar 2007 - 08:48 #1
kan du anvende clipart - søge efter slipart mennesker /people på google?
Avatar billede runskee Nybegynder
13. januar 2007 - 08:56 #2
Nej, det skal være et program, så jeg selv kan tilpasse det helt præcis. Der er jo også noget med clipart og copyright.
Avatar billede rynke10 Novice
13. januar 2007 - 16:52 #3
Google sketchup, der kan du finde alle mulige figurer. Det er egentlig ret smart, de figurer som brugerne selv laver, kan de uploade så andre kan bruge dem. Der er færdige billeder af personer og en masse andet.
Det er hurtigt at lære og rimeligt til simple ting i 3D
Avatar billede runskee Nybegynder
16. januar 2007 - 12:09 #4
tjaaa, det var ikke helt det, jeg havde i tankerne.
Avatar billede runskee Nybegynder
28. januar 2007 - 08:06 #5
Er der ikke nogen som har flere foreslag?