Avatar billede sebexp Nybegynder
12. januar 2007 - 18:59 Der er 5 kommentarer

Vurdering af website

Hej,

Jeg har bikset med et design og kunne godt tænke mig at høre folkets mening.

http://www.arto-designs.dk/

Hvad synes i? skal der tilføjes/ændres noget? hvordan er loade tiden? er der fejl i diverse browsers?

På forhånd tak :-)
Avatar billede trav4u2 Novice
12. januar 2007 - 19:28 #1
Jeg synes du har lavet et flot design. Det er behageligt for øjnene og farver / overgange passer fint sammen.

Jeg ville måske udnytte pladsen th. for logo’et en smule, ikke meget, kun en smule og i boksene under
headders i midten ville jeg vælge solide frem for stiplede rammer.

Du kan også overveje om de headders skal laves med grafik. De hakker lidt i det med skrift.

Jeg tror du skal droppe ”Støt os” det er vist nok ikke tilladt at opfordre til klik ;-)

Loadtiden er helt fin.

Win98, IE6, ADSL 1 Gb.
Avatar billede sebexp Nybegynder
12. januar 2007 - 19:40 #2
Tak for svaret

Du har helt sikkert ret i at der skal være noget ved siden af logoet. Jeg overvejer lidt om det skal være en lille søgeboks.

Hvad mener du med at headders skal laves med grafik?

Tjekkede os lige adsense regler, og har ændret "Støt os" nu :-)
Avatar billede trav4u2 Novice
12. januar 2007 - 20:11 #3
Hvis du kigger på "A" i Arto-designs i beta-fasen kan du se, at venstre yderside hakker.
Du kan sammenligne det med "A"'et i AD lige til venstre som du har lavet med grafik og anti-alias.
Jeg ville nok lave søgeboksen øverst th. ved Kontakt og så kreere en diskret, integreret 3D grafik
med perspektiv til højre for logo'et
Avatar billede nilsen Nybegynder
13. januar 2007 - 10:13 #4
gm
mørk blå skrift på sort bag-grund ikke så godt (utydelig)
N.
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
16. januar 2007 - 16:46 #5
Jeg får en fejl :) Sidens indhold i menuen til højre, går ud over kanten.
Jeg bruger firefox 2 .
Siden jeg snakker om: http://www.arto-designs.dk/koder.php?id=4