Avatar billede betzall Nybegynder
12. januar 2007 - 16:48 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Mangler licens til Windows Media Player

Hey Eksperten.

Mit problem er at jeg ikke kan se interviews og kamp sammendrag (via. tv.chelseafc.com) over WMP, da der så står at jeg mangler licens?

Hvordan skaffer man en licens til streaming?
Har også problemet med sputnik.dk

Giver 200 point for hjælp.
- Alex
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. januar 2007 - 17:22 #1
har du lavet et login, og betalt hvad det koster.?
Avatar billede betzall Nybegynder
12. januar 2007 - 17:35 #2
Jaja. det har også virket før, men fik virus på computeren og derfor genstartede jeg alle systemer. og nu virker det ikke.
Avatar billede morten_ja Nybegynder
12. januar 2007 - 17:46 #3
Prøv at skrive til dem som ejer siden og forklar dem din sag..
Avatar billede onkelbt Nybegynder
12. januar 2007 - 17:56 #4
prøv at opdatere din mediaplayer, og slette din læserlog.
Avatar billede betzall Nybegynder
12. januar 2007 - 18:05 #5
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
12. januar 2007 - 19:20 #6
Tror løsningen er her.
http://www.eksperten.dk/spm/737588
Avatar billede gurly Praktikant
12. januar 2007 - 21:09 #7
jeg havde nogle problemer med drm engang, det var på tv2 sputnik jeg ikke kunne se video, de køre med drm også nemlig, der skrev jeg til support og fik svar at jeg skulle slette alle mine drm licenser.
jeg har lige fundet den vejledning jeg fik, indsætter den her, måske kan du bruge den

Du skal slette dine DRM-licenser, for at hente nye når du åbner sputnik.
Dette gøres ved at gå til mappen:

C:\Documents and Settings\All Users\DRM

Du skal huske, at for at kunne se DRM-mappen og filerne i den, skal du
indstille computeren til at vise skjulte filer og mapper samt beskyttede
operativsystemfiler. Dette gøres ved at gå i menuen
fuktioner-->mappeindstillinger. Her vælger du fanen vis og under denne skal
du lokalisere punktet "Skjul beskyttede operativsystemfiler (anbefales)" og
skjulte filer og mapper. For den førstnævnte fjerner du fluebenet i boksen
(en sikkerhedsadvarsel kommer op, og den accepterer du), og for den
sidstnævnte skal du vælge "vis skjulte filer og mapper". Nu kan du se
DRM-mappen og du skal slette alle filerne i den. Der er sikkert én du ikke
kan få lov at slette, men den er ikke vigtig. Du skal også slette en
registreringsnøgle i reg.databasen. Denne får du adgang til via start-->kør
og skrive regedit. Herinde skal du finde mappen

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\DRM

Slet alle værdierne i denne mappe (vinduet til højre) undtagen (standard) -
den kan ikke slettes. Nu skal du logge ind på sputnik, og prøve at se et
klip. Nu vil der komme en side som fortæller at du skal individualisere din
media player. Her klikker du på opgradér og bagefter i boksen der kommer op,
skal du klikke ok. Herefter sker der ikke mere. Lad den stå I 10 sekunder, og
vælg derefter det klip du vil se.

Med venlig hilsen
TV 2|Kundeservice
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. januar 2007 - 11:41 #8
Hvilken løsning brugte du?
Avatar billede betzall Nybegynder
18. januar 2007 - 15:54 #9
Kan stadig ikke få det til at virke, men alligevel tak for jeres hjælp.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
18. januar 2007 - 16:02 #10
Har du prøvet med WMP 11 ?