Avatar billede bodyguard Nybegynder
12. januar 2007 - 03:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vagtplan system

Hej Eksperter,

Jeg søger en som kan programmere et vagtplan system til mig i ASP.
Systemet skal bruges til en afhandling om Small Buisness Management.

Jeg er villig til at lægge lidt penge til da jeg ønsker et godt resultat, som kan give mig gode karakterer.

Du skal ikke tænke på design eller layout dette skal jeg nok selv opsætte.

Systemet skal indeholde følgende områder:
-    Personale
-    Kunder
-    Kalender
-    Løn adm

PERSONALE
Under dette område skal det være muligt at oprette, redigere og slette personale.
Data feldter tilgår.

KUNDER
Under dette område skal det være muligt at oprette, redigere og slette kunder.
Data feldter tilgår.

KALENDER
Under dette område skal det være muligt at oprette, redigere og slette arrangementer.
Data feldter tilgår. Dette område er det vigtigste og det skal være muligt at oprette ”events” hvor man vælger en kunde, antal personale til at dække ”eventet”, dato og kl.

Det skal være muligt at lave en ”auto gentagelse” af events hvor man vælger hvilke dage/evt. uger som gentagelsen skal ske.

LØN ADM
Under dette område skal det være muligt at trække hver PERSONALEs vagter/timer ud og så godkende dem der bliver udbetalt.

Dette er i store træk det jeg søger, hvis det har interesse så skriv :o)
Avatar billede areon Nybegynder
12. januar 2007 - 07:13 #1
ASP eller er APS.Net også acceptable?

Skriv venligst til mig på sorensen@orangeweb.dk

mvh
thomas
Avatar billede bodyguard Nybegynder
12. januar 2007 - 10:59 #2
Helst kun ASP da mit webhotel ikke understøtter ASP.Net ...
Avatar billede bodyguard Nybegynder
13. januar 2007 - 10:03 #3
Areon> ???
Avatar billede bagud Nybegynder
14. januar 2007 - 19:36 #4
Surt at man kan se dine tidligere indlæg (http://www.eksperten.dk/spm/652721) her på eks.dk Bodyguard. Folk der på nogen måde sympatiserer med Dansk Front fortjene ikke hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2007 - 23:42 #5
Hej.

Hvor mange penge er du ca. villig til at lægge i ?..

Jonas

Skriv til mig på:
Texton1(at)msn.com
Avatar billede bodyguard Nybegynder
17. januar 2007 - 01:58 #6
Bagud> Dansk fornt? NEJ NEJ og atter NEJ!

Jeg har blot formidlet en hjemmeside til en bekendt og grunden til at de skulle have en ny hjemmeside var at de ikke kunne ændre den selv!!

Så inden du begynder at beskylde mig for sådan noget PIS, så hav lige styr på realiteterne!
Avatar billede jimpp Nybegynder
17. januar 2007 - 21:53 #7
Jeg vil gerne kigge på det, kontakt mig evt. på jim.plougfelt@gmail.com har omkring 4 års erfaring med ASP
Avatar billede bagud Nybegynder
20. januar 2007 - 13:03 #8
Igen sympati. Enten har man slet ikke noget at gøre med den slags folk, og det være Dansk Front medlemmer eller folk der sympatiserer med dem, eller også er man et røvhul. Intet imellem.
Avatar billede gurvic Nybegynder
23. januar 2007 - 22:04 #9
du er velkommen til at kontakte mig på dml@mail.dk, vi kan sikkert sagtens finde ud af noget
Avatar billede bodyguard Nybegynder
22. februar 2007 - 00:50 #10
Takker for jeres henvendelser, og har fået kontakt med en :)