Avatar billede pernillemb Nybegynder
11. januar 2007 - 13:08 Der er 1 løsning

Genvejsmapper i Thunderbird

Hejsa.

Jeg er lige skiftet til Thunderbird fra MS Outlook. I Outlook havde man den mulighed at kunne lave genvejsmapper øverst til venstre, med de mapper man brugte jævnligt (f.eks. når man har flere mail konti og vil have overblik over indbakkerne). Den funktion har jeg ikke kunne finde i Thunderbird, er der slet ikke noget der ligner...?

Så længe man kun har 2-3 mail adresser lagt ind er det ikke noget problem, men jeg har 3 mail adresser inde nu (der kommer nok 1 eller 2 mere) + nogle RSS nyheder, og så forsvinder overblikket lidt.

Nogle der kan hjælpe?

/Pernille
Avatar billede pernillemb Nybegynder
25. januar 2007 - 02:45 #1
Nå... ingen der kan svare...

Jeg lukker spørgsmålet...