Avatar billede hillmann Nybegynder
11. januar 2007 - 12:10 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Fast tekst på faktura Navision C5 Light.

Hej.
Jeg har i tidernes morgen lavet en fast tekst på fakturaen med bankkonto oplysninger og husker ikke hvordan jeg gjorde. Vi har nu skiftet bank og skal have ændret teksten igen.
Sidder der ikke en venlig sjæl som kan lave en god beskrivelse af hvordan man gør?
Vi anvender Navision C5 Light..version 2.10.
Hillmann
Avatar billede dma Nybegynder
11. januar 2007 - 13:43 #1
Gå til Ordre/Tilpasning/Tekster

Stil dig på teksten til "Faktura" og tast ALT+N for notat.

Med mindre der er lavet speciel rettelse i fakturalayout, vil denne tekst blive udskrevet på faktura.
Vær opmærksom på, at der er forskellig tekst til om det er en faktura, kreditnota, fakturakopi eller kreditnotatkopi.
Avatar billede hillmann Nybegynder
11. januar 2007 - 13:47 #2
jeg prøver lige, takker for hjælpen.
Avatar billede hillmann Nybegynder
11. januar 2007 - 16:02 #3
jeg har forresten ikke ordre modulet? hvor skal jeg så hen?
Avatar billede dma Nybegynder
11. januar 2007 - 17:48 #4
Så ligger det under Debitor/Tilpasning/Tekster/Ordre
Avatar billede hillmann Nybegynder
11. januar 2007 - 21:27 #5
super, jeg prøver at rode med det
Avatar billede hillmann Nybegynder
12. januar 2007 - 09:57 #6
Jeg kan ikke se at der står noget i "faktura" notatfeltet. Jeg mindes den gang jeg lavede det var det i dos miljø. Kan det passe?
Avatar billede dma Nybegynder
12. januar 2007 - 11:39 #7
Der står ikke noget i notatfeltet? Der dig der skal skrive noget i notatet, den tekst der står her kommer ud... Eller misforstår jeg dig?
Avatar billede hillmann Nybegynder
07. januar 2009 - 14:05 #8
.