Avatar billede firas Nybegynder
10. januar 2007 - 21:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

webshop - mangler ideer til design

http://676819.shop07.dandomain.dk

Jeg er ved at lave en webshop og ønsker lidt inspiration og forslag til at peppe den lidt op. Farven sort og gul skal være dominerende og logo'et kan der ikke røres ved (det har chefen selv lavet!). Det er kun forsiden, i skal kigge på - links'ene virker ikke endnu, men jeg synes der mangler et eller andet. Hvis der er nogen, der kan komme med noget rigtig smart, er der mulighed for lidt kolde kontanter.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
10. januar 2007 - 21:19 #1
Det ville være en god idé med en mørkere bagrund.
Jeg synes siden er alt for lys (reglen om negativ spacing) farver skal helst være lidt i kontrast til hinanden når vi snakker webside design.

Så bryder jeg mig ikke om din HEader billederne er alt for små efter min mening.

Din link burder haven en hover funktioen så er det nemmere at se hvor man navigerer.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
10. januar 2007 - 21:20 #2
Og så mangler der et egentlig link til webshoppen som førstegangsbesøgende på siden kan jeg ikke se hvor i alverden jeg går hen og køber disse produkter, med andre ord....Hvor er shoppen henne?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
10. januar 2007 - 21:23 #3
Det store logo du har i midten hvor der stor "kill skadedyr" har fint nok jeres mail adresse hvis kunden skulle have en forespørgsel efter et produkt, men ville det ikke være fint at give den en mailto funktion?

Til allersidst så jeg gerne også et logo eller i det mindste et firmanavn i din header del.

Jeg smider et svar du kan blt afvise hvis du mener.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
10. januar 2007 - 21:24 #4
PS! Jeg synes heller ikke det er god idé at have lysegrå skrift på en hvid bagrund, pænt ser det ud men er det læsbart for brugeren?
Avatar billede firas Nybegynder
29. januar 2007 - 20:21 #5
tak for dine input. Jeg lavet lidt ændringer som du kan se. Jeg synes stadig at der mangler noget - jeg prøver lige i en anden kategori.