Avatar billede matz Nybegynder
10. januar 2007 - 10:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laves et galleri

Jeg har brug for et galleri - altså kun visning af billederne da jeg har lavet upload systemet. Er der nogle her som kan vise mig hvordan et galleri til visning af billeder kan laves samt sideskift, Frem & Tilbage.

Det er pgp og mysql
Avatar billede danish1977 Nybegynder
10. januar 2007 - 10:58 #1
Hvad med at prøve at kigge på www.phpfusion.dk.
PHP Fusion er et letvægts CMS (Content Management System), som du kan administrere direkte fra din side, uploade fotos og selv skabe dine albums.
PHP Fusion har godt nok en masse andet, såsom nyheder, debatforum osv., men alt det kan du bare "slå" fra, så det kun er fotoalbummet, og måske download du bruger?

Bare en ide, alt-i-et :o)

-/Søren
Avatar billede matz Nybegynder
10. januar 2007 - 11:09 #2
jeg søger nu mere en som kan komme med et eksempel også kan jeg lære det via der :)
Avatar billede dennispoulsen Nybegynder
10. januar 2007 - 16:44 #3
Prøv www.minigal.dk det er et rent php billede galery som er nemmere at skille af end et complet CMS. Minigal kan også køre med safe_mode on.