Avatar billede jkk1989 Nybegynder
10. januar 2007 - 00:52 Der er 2 kommentarer

SMS direkte på storskærm

Hej Folkens..

Jeg har et lidt anderledes spørgsmål..

Men jeg skal bruge et sytem som skal sidde på et diskotek.. Som fungere således:

En person sender fx en SMS til tlf nr 10230121 (Bare et normalt mobil nr) Derefter dukker SMS bekeskeden op på en opsat projektor som viser beskeden på væggen.. Det skal foregå automatisk.. ikke sådan at en person sidder og modtager beskederne og skriver dem ind på et dokument i Word og viser det på skærmen.. Det hele skal foregå helt automatisk

- Faktisk ligsom de gør på de fleste TV stationær hvor man kan skrive beskeder ind til 1208 også vises det på skærmen

Hvordan kan det laves? og kan man mon finde den slags service på nettet?
Avatar billede hberg Nybegynder
17. januar 2007 - 22:46 #1
Det du skal bruge er en såkaldt SMS gateway. Prøv at søge på nettet.
Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
29. juni 2007 - 16:44 #2
Denne service kan jeg billigt tilbyde men kun via SMS nummeret 1231.
Og med mulighed for at du kan lave konkurrencer og takstere dine kunder for alt mellem 1 kr. og 75 kr.
Selvfølgelig kan du også vælge ikke at opkræve et beløb pr. sms :)

Hvis diskoteket ligger inde for HUR zonen har vi mulighed for at komme ud og kigge på det og evt. hjælpe med at opsætte det hele klar til brug.

Skriv eller ring på 27360766 eller jonas.jersborg@mymcd.dk så finder vi en løsning.

Jonas Jersborg
MyMcD Systems