Avatar billede pernillemb Nybegynder
09. januar 2007 - 06:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Læse nyheder i Firefox

Hejsa.

Jeg har tidligere set ved andre, at man kan få Firefox til at hente nyheder og lægge dem i en menu øverst. Jeg har også en menu med nyheder nu, men kan kun se dem fra DR. Er det slet ikke muligt at se fra f.eks. TV2, JP, EB, BT og lign...? DR har jo ikke altid alle nyheder med, så vil jo gerne følge med på nogle af de andre sider også.

Håber der er nogen, der kan hjælpe...

/Pernille
Avatar billede mat Nybegynder
09. januar 2007 - 07:49 #1
Du kan bruge live bookmarks hvis siden har et rss feed.

Eksempelvis kan du gå ind på tv2 nyheder, så kommer der et lille orange ikon nederst i højre hjørne, dette kan du trykke på og vælge at "abonnere på sidens feed". Det bliver så tilføjet i dine bogmærker (og du kan så selv trække det op i din bogmærke bar under adresselinien).

Når du markerer ikonet i bogmærkelinien vises alle overskrifter i en menu.

Jeg ved ikke om det er det du mener?

mvh mat
Avatar billede pernillemb Nybegynder
09. januar 2007 - 07:55 #2
Det var lige præcis det jeg ledte efter... takker... :-)

Smid et svar og du får point...

/Pernille
Avatar billede mat Nybegynder
09. januar 2007 - 08:35 #3
aight