Avatar billede hondo Nybegynder
08. januar 2007 - 19:26 Der er 1 løsning

ingen internet med tdc modem og d-link di604 router

Jeg har lige købt en d-link di604 router, som efter sigende skulle arbejde perfekt sammen med min tdc forbindelse som består af normalt delefilter, adsl modem, og 1 stk fast ip adresse. Jeg har forbundet alt som det skal være, og har også haft det oppe og køre med internet på begge maskiner.

Mit problem er at den fjerde lampe på modemet(internet), går ud hvert andet øjeblik. Hvis jeg f.eks. rebooter, så kan jeg ikke komme på nettet, men hvis jeg så tager wan stikket ud af routeren og smækker det direkte i netkortet på compen, så kommer der lys i nr. 4 lampe, og så er jeg på nettet. jeg syntes det er vildt svingende det hele, og jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke bare hele tiden er på nettet igennem den fine router, som jeg er ret sikker på er sat ordentligt op.

Er det tdc's udstyr som er for langsomt til at fatte ændringer, eller er det routeren som ikke kan finde ud af hvis en maskine lukker ned......fatter nada!!!
Avatar billede hondo Nybegynder
16. november 2007 - 18:12 #1
lukker grundet forældning!