Avatar billede caf Nybegynder
08. januar 2007 - 17:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Styling af <br>

Hej

Kan man style en enkelt <br> til ikke at være "høj"

Caf
Avatar billede zynzz Praktikant
08. januar 2007 - 17:12 #1
Brug celler
Avatar billede caf Nybegynder
08. januar 2007 - 17:22 #2
Jeg bruger
css
Avatar billede jokkejensen Novice
08. januar 2007 - 17:36 #3
du sætter bare "line-height: 5px;"
Avatar billede caf Nybegynder
08. januar 2007 - 20:06 #4
jokkejensen

læg et svar så får du point :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
09. januar 2007 - 08:34 #5
Takker.. !!
Avatar billede olebole Juniormester
09. januar 2007 - 10:14 #6
<ole>

caf >> Dit svar til zynzz (08/01-2007 17:22:39) tyder på, du ikke helt har styr på, hvad CSS er  =)

Der er absolut ingen somhelst modstrid mellem at bruge tabeller som HTML-elementer - og CSS til style med. Der er intet i vejen for at bruge tabeller (men selvfølgelig - som altid med HTML-elementer - på en fornuftig måde) ... de er fuldt valide ... de er ikke på vej ud af standarderne ... CSS kan ikke erstatte tabeller!

Hvis du læser noget andet rundt omkring, kan du være helt rolig for, det er misforståelser  ;o)

/mvh
</bole>