Avatar billede qaaq Nybegynder
08. januar 2007 - 10:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dygtig PHP programmør søges

Vi har en programmør som desværre er blevet langtidssyg, og har derfor brug for en person som er dygtig til php/mySQL.

Det er rettelser i et allerede udviklet system. Rettelserne vil normalt kunne laves på ca 2-3 timer (men tager måske lidt længere da du først skal sætte dig ind i hvordan systemet fungerer). Mere information følger ved henvendelse.

Systemet skal løbende ændres og videreudvikles, så der vil være tale om flere opgaver i nær fremtid.

Kontakt os gerne på tlf 30 42 30 18 eller info (snabel-a) smp-webdesign (dot) dk
Avatar billede trofo Nybegynder
08. januar 2007 - 18:49 #1
Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk

Vores timepris ligger på 189,- excl. moms

Referencer på www.trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede qaaq Nybegynder
10. januar 2007 - 10:30 #2
lukket