Avatar billede black-vise Nybegynder
06. januar 2007 - 13:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lave en flyer

Hejsa en derude der kan lave en fed flyer til mig.
Må gerne se sådan ud: Dvs fed baggrund, lækker dame og så nogle glas (Helst shots og drinks) : http://www.fotoagent.dk/single_picture/93/28//large/Bubble(1).jpg
På flyveren skal der stå følgende:
Så er der kæmpe Påske Party på Club Venue
-    Kom og fyr op for påsken med alle dine venner.
Det hele finder sted på Club Venue ved Kgs. Nytorv
Der åbnes for dørene kl. 22 – husk at komme i god tid, da der nok vil blive kø!
Entré betales i døren og koster følgende:
Piger 60 kr. Drenge 80 kr.
Bar priserne er helt i bund, så en drink koster f. eks KUN 30 kr. - hele natten. Der er også tilbud på shots, og ellers er der billig bar til den sidste mand forlader festen.
Alder: 17+ - Så ingen undskyldning for at ikke møde op.
Ingen gæsteliste, du skal bare møde op med gyldigt billede ID.
Dresscode: Dress To Impress – ingen hættetrøjer, caps eller huer.

Eventuelt tage Venue logo herfra til bunden af flyers http://www.fotoagent.dk/single_picture/93/1//large/Venue_-_Hold_da_helt..jpg
Eller bare skrive: Club Venue og så nedenunder deres adresse:
Gothersgade 10B 1123  København K

Håber virkelig „du“ kan hjælpe mig.
//Black-vise

OBS. Flyeren skal gemmes i pdf dokument. Og gerne i sådan en opløsning at den kan printes ud i a2 og i a6 format.. Tak endnu engang.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
06. januar 2007 - 20:05 #1
Hvis logoet skal være præcis det som på http://www.fotoagent.dk/single_picture/93/1//large/Venue_-_Hold_da_helt..jpg så skal vi bruge det i bedre format, da det slet ikke går an hvis der skal laves en A2 plakat. Kan logoet i højre hjørne af http://www.club-venue.dk/ bruges?
Avatar billede black-vise Nybegynder
06. januar 2007 - 21:00 #2
Logoet er fint i hjørnet.. der kommer lige en rettelse i teksten om 2 min
Avatar billede black-vise Nybegynder
06. januar 2007 - 21:03 #3
Så er der kæmpe Påske Party på Club Venue

Kom og fyr op for påsken med alle dine venner

Det hele finder sted på Club Venue
Dørene åbner kl. 22 – kom tidligt, da der helt sikkert vil blive kø!
Piger 60 kr. med gæsteliste. 80 kr. uden gæsteliste
Drenge 80 kr. med gæsteliste. 100 kr. uden gæsteliste
Drinks koster KUN 30 kr., tilbud på shots og billig bar hele aftenen
Aldersgrænsen er 17+ - så ingen undskyldning for ikke at dukke op – husk gyldigt billede ID
Hop køen over med gæsteliste – www.gaestelisten.dk
Dresscode: Dress to impress – ingen hættetrøjer, caps eller huer
Avatar billede black-vise Nybegynder
06. januar 2007 - 21:04 #4
Håber du kan hjælpe mig..
Avatar billede flashnoob Nybegynder
06. januar 2007 - 21:41 #5
Hvis du er villig til at give mønter for det, så kan vi sagtens finde ud af noget. Du kan kontakte mig på morten.flashnoob@gmail.com .
Avatar billede black-vise Nybegynder
06. januar 2007 - 21:57 #6
mail sendt!
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
06. januar 2007 - 22:06 #7
Hvis der følger penge med i aftalen, vil vi gerne lave opgaven.

Send mig en mail på rasmus.thomsen(at)sr2media.dk
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
14. januar 2007 - 21:57 #8
Hejsa,

Jeg er også frisk på opgaven! Har lavet lignende før :)

Send en mail til rasmus@opus.dk med mere info! Så skal jeg nok byde ind :)

mange hilsner,
Rasmus
Avatar billede black-vise Nybegynder
19. februar 2007 - 20:43 #9
lukker, flyeren er lavet