Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
04. januar 2007 - 15:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skærmen deler skrivebordet op i flere afdelinger.

Når min PC starter op , med Window 98 ( gamle sager ) fungerer skærmen OK.Når der er bootet færdig , går skærmen i smadder ,den viser skrivebordet i ca.5-6 afdelinger .Hvad kan problemet være ,fejlagtig opsætning , eller hvad ???.
Kom nu Nørder .
Avatar billede gratis Nybegynder
04. januar 2007 - 15:38 #1
afinstaller og geninstaller din grafik driver og lidt flere oplysninger om hvordan problemet er opstået... foreks. efter opdatering af software ? eller nedbrud på maskinen ?
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
04. januar 2007 - 15:39 #2
5-6 der viser det samme? eller?
Prøv at boot op i VGA mode, kan være det hjælper, men ellers prøv at afinstaller dit grafikkort og installer igen.. lige hurtigt hvad jeg kunne komme på
Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
05. januar 2007 - 17:24 #3
Hej michaelkåes , måske var det en god løsningn du anviste . Blot er jeg ikke rigtig klar over hvordan jeg afinstallerer grafikkortet,da jeg ikke kan komme ind i maven på dyret .
Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
14. januar 2007 - 13:44 #4
Det er vanskeligt for mig at følge dit råd -michaelkaas - selv om det lyder som den rigtige løsning på problemet ,jeg kan nemlig ikke komme i forbindelse med skrivebordets start ikon . Jeg kan derimod godt nå ind til Bios, når jeg starter computeren og trykker delet.
14. januar 2007 - 17:00 #5
PS: Den 'efterlyste' [Start]knap ka' altid aktiveres via din staveplade (=tastatur) - der er en for mange en "WindowsTast" nederst venstre. Tryk der og naviger via piletasterne.
Det er kun amatører der kun ka' bruge [Start] vha musen ...
Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
16. januar 2007 - 14:16 #6
God IDE dr1-tusind-tak ! Det viste jeg ikke " hvor nemt kan det dog være "
16. januar 2007 - 22:13 #7