Avatar billede reno16 Nybegynder
24. maj 2001 - 00:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tutorials eller bøger

Er der nogen som ved hvor man gratis kan hente bøger i pdf format eller lign. ? ? ? ?

eller hvor man kan hente tutorials....

Men Tak for hjælpen....
Avatar billede 7th Praktikant
24. maj 2001 - 00:31 #1
Avatar billede giraffel Nybegynder
06. juni 2001 - 12:14 #2
Hej

Her er en online bog:
http://www.codebits.com/p5be/

den giver glimrende introduktion, men hvis du for alvor vil kode perl, så burde du kigge på \"Programming Perl 3. ed\" fra O\'reilly
Avatar billede reno16 Nybegynder
07. juni 2001 - 21:34 #3
er der stor forskel på programming perl 2nd edition og 3rd edition?
Avatar billede giraffel Nybegynder
08. juni 2001 - 07:49 #4
Følgende er klippet fra O\'Reilly siden:
<citat>
This third edition has been expanded to cover Version 5.6 of Perl. New topics include threading, the compiler, Unicode, and other features that have been added or improved since the previous edition.
</citat>

Hvis jeg kunne få Programming Perl 2. ed gratis ville jeg nok hoppe på den...
Men hvis det kun er et spørgsmål om at spare lidt slanter, ville jeg nok gå efter Pro. Perl 3. ed...

/Gir
Avatar billede giraffel Nybegynder
08. juni 2001 - 07:53 #5
Hov, så lige at du også søgte tutorials

Så du burde nok lige vende http://www.cpan.org en gang... :)
der ligger en masse ting