Avatar billede meldal Nybegynder
03. januar 2007 - 11:10 Der er 8 kommentarer

Ip blokering fra USA

Hej er der nogen der har en god idé til at løse et problem med at jeg bliver blokeret for brug at internet tjenester som feks live stream fra amerikanske tvstationer mv. pga min ip er dansk! Kan man finde et program der virker der kan løse dette(surfe med en amerikansk ip)

På forhånd tak

Nicolai
Avatar billede robotten Praktikant
03. januar 2007 - 11:48 #1
Det kan jo også vaære, at det er din ISP der er kommet på en blackliste grundet for meget udsendelse af spam, og derfor er blevet blokeret.
Avatar billede meldal Nybegynder
03. januar 2007 - 15:07 #2
Robotten Unskyld men det har intet med det at gøre! De blokerer alle udenlandske ipér for at beskytte deres tv indhold det samme som tv2 gør hvis du prøver at se sputnik fra en anden ip end en dansk! Jeg ville gerne høre om der er nogen der kender nogle programmer der ændrer min ip til en amerikansk så jeg kan få adgang til at se det jeg skal se.
Avatar billede robotten Praktikant
03. januar 2007 - 15:10 #3
ok
Avatar billede -mundi- Nybegynder
03. januar 2007 - 15:11 #4
så skal du finde dig en open proxy server der står i usa
Avatar billede robotten Praktikant
09. januar 2007 - 09:14 #5
Behov for mere hjælp?
Avatar billede robotten Praktikant
12. januar 2007 - 11:04 #6
?
Avatar billede robotten Praktikant
16. januar 2007 - 13:45 #7
Hep!
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:30 #8