Avatar billede asboas Nybegynder
03. januar 2007 - 00:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

En accept knap

Et hurtigt lille spørgsmål...

Jeg har en knap man skal trykke på for at sende en form man har udfyldt, men er der en måde jeg kan lave den "blurry" på indtil man har sat 'X' i et afkrydsningsfelt?

(afkrydsningsfeltet hedder accept)
Avatar billede asboas Nybegynder
03. januar 2007 - 00:30 #1
Den skal naturligvis blive blurry igen hvis man fjerner afkrydsningen igen... :P
Avatar billede mstorgaard Praktikant
03. januar 2007 - 00:55 #2
Jeg vil anbefale dig at oprette det i JavaScript-kategorien i stedet for, da det er det du skal have fat i :)
Avatar billede asboas Nybegynder
03. januar 2007 - 02:18 #3
Ok... Det vil jeg da forsøge... Jeg regnede bare med, at når jeg nu havde lavet hele siden i php så var det også her den skulle være.. .
Avatar billede mstorgaard Praktikant
03. januar 2007 - 02:21 #4
Hvis du skal kunne slå "blurry" til eller fra, uden at opdatere hele siden, skal det laves med JavaScript :)
Avatar billede asboas Nybegynder
03. januar 2007 - 10:19 #5
Ok... tak... Så flytter jeg lige...