Avatar billede sfh Nybegynder
23. maj 2001 - 22:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fejl under opstart

Hej....jeg har købt 2 helt nye 128mb. pc 133

Jeg får flg.fejl under opstart

mode+exeption+not+handled

Har det noget at sige at de ikke er fra samme producent..?

På forhånd tak.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
23. maj 2001 - 22:42 #1
prøv en ad gangen og husk at sætte dem/den i den første slot -n altså rigtig rækkefølge - ram behøves ikke at være fra samme producent, men det er det bedste hvis de er
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. maj 2001 - 22:44 #2
Sørg også for at de er sat rigtigt og helt ned i, låsetappene skal stå helt vinkelret på holderen!
Avatar billede sfh Nybegynder
23. maj 2001 - 22:45 #3
Den ene køre fint alene, den anden starter slet ikke op...Øvvv man kan nok ikke få dem byttet.
Avatar billede buch73 Nybegynder
23. maj 2001 - 22:50 #4
Jo selvfølgelig kan du det. Du skal bare holde på at du kun har taget ved dem når du har været jordet.(Håber for dig du har)
Avatar billede hundevennen Nybegynder
23. maj 2001 - 22:50 #5
det kommer da an på hvor du har købt dem - hvis det ene ikke virker kan det da byttes - ellers er det da en lo... forretning
Avatar billede sfh Nybegynder
23. maj 2001 - 23:04 #6
Tak for hjælpen....kan en af jer ikke svare....bare et eller andet, så en af jer får point.....
Avatar billede buch73 Nybegynder
23. maj 2001 - 23:07 #7
Jeg skal ikke have nogle point, håber ikke du får problemer med at få dem byttet.
Avatar billede sfh Nybegynder
23. maj 2001 - 23:10 #8
Der er alt for lidt venlige mennesker.:o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. maj 2001 - 23:13 #9
Det er sgu også for mange point til det spørgsmål, behold dem selv ved at gå ind og giv et svar, tildel dig selv pointene og kom igen en anden gang.
Avatar billede sfh Nybegynder
24. maj 2001 - 10:42 #10
OK