Avatar billede toudal Nybegynder
02. januar 2007 - 18:57 Der er 1 kommentar

Outlook 2003 opsætning - Adgangskode netværk

Jeg har skullet retablere en bærbar computer for en god bekendt. Detter er gået gnidlingsløst indtil jeg skal opsætte mailsystemet i Outlook 2003.
Når den forsøger at kalde op til mailboksen kommer der hele tiden et vindue op lydende: Skriv adgangskoden til netværket, hvor den spørger om Server, Brugernavn og adgangskode. Disse oplysninger tastes helt korrekt efter udbyders oplysninger, de 2 første angiver systemet selv, og adgangskoden taster jeg. Jeg er helt sikker på adgangskodens rigtighed, da jeg har en helt ny udskrift fra udbyder (one.com) på adgangskoden. I løbet af ca. 10 sekunder oppper samme vindue op igen.
Hvor er det jeg har sat en markering, der ikke skal være der.
Det mærkelige er at jeg selv på min egen PC kører nøjagtig samme system, men kan ikke finde hvor uoverensstemmelsen er.
Skulle der være et klogt menneske, der vi hjælpe mig over dette problem. Da min bekendt gerne vil have PC retur i morgen.
Med venlig hilsen
Hans Toudal
Avatar billede duff80 Nybegynder
02. januar 2007 - 19:13 #1
Hvis vinduet popper op, er det fordi noget står forkert...
Det behøver ikke være adgangskoden der er forkert, så tjek alle dine oplysninger igen...