Avatar billede krogsaaa Nybegynder
02. januar 2007 - 15:29 Der er 11 kommentarer

Formateret forkert Harddisk

Hej jeg mangler hjælp jeg var ude for at formatere en vens harddisk men satte så min eksterne til fra starten og kom til at formatere den da jeg fik muligheden under winxp installtioen. Partitionen er kun slettet hardisken er ikke formateret endnu. kan det på nogen måde lade sig gører at rede den.

Mvh

Peter
Avatar billede haverslev Novice
02. januar 2007 - 15:35 #1
Avatar billede krogsaaa Nybegynder
02. januar 2007 - 17:48 #2
Den prøver jeg lige.
Avatar billede krogsaaa Nybegynder
02. januar 2007 - 19:01 #3
Den virker desværre ikke den kan ikke finde partitionen som jeg slettet. Synes bare der skulle være en mulighed for at finde de gamle filer når det nu er jeg ikke har formateret drevet men kun partitionen

Nogen med andre forslag er villig til at prøve alt.
Avatar billede nilsen Nybegynder
02. januar 2007 - 19:13 #4
ga
Jeg brugte denne da jeg gjorde samme fejl
http://www.pcinspector.de/file_recovery/es/welcome.htm
nilsen
Avatar billede haverslev Novice
02. januar 2007 - 19:32 #5
Getdataback er det bedste recovery program, efter mein mening - har altid kunnet genskabe/redde ca. 95% af alle data
http://www.runtime.org/downloads.htm

Mini guide:
http://dbhome.dk/bartfreak/guider/Getdataback%20mini%20guide.htm
Avatar billede krogsaaa Nybegynder
02. januar 2007 - 19:34 #6
Jamen jeg er villig og billig så jeg prøver lige de 2 :D mange takker
Avatar billede duff80 Nybegynder
02. januar 2007 - 19:40 #7
Kan også helt klart anbefale PCI Inspector File recovery...
Genialt program...
Avatar billede krogsaaa Nybegynder
02. januar 2007 - 20:03 #8
er igang med GetDataBack desværre er min HDD på 500 gb så det tager lige 17 timer for den :(
Avatar billede haverslev Novice
02. januar 2007 - 20:05 #9
Ja det er ulempen ved det program - effektivt, men langsomt ;o)
Avatar billede haverslev Novice
11. januar 2007 - 13:04 #10
Kommet videre eller er alt Ok ?
Avatar billede haverslev Novice
01. marts 2007 - 21:02 #11