Avatar billede ratzaiy Nybegynder
23. maj 2001 - 20:39 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Twik program har lavet rav

Jeg har et problem. Jeg kom til at fjerne Sluk knappen i startmenuen med et Twik program og programmet kan ikke fjerne det igen desuden kan programmet heller ikke køre under mit nye operativsystem hvd skal jeg gøre?
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. maj 2001 - 20:41 #1
Mener du et Tweakprogram?
Avatar billede dar Nybegynder
23. maj 2001 - 20:41 #2
Eller mener du twiks?
Avatar billede dar Nybegynder
23. maj 2001 - 20:42 #3
Du ved, det der før hed en raider...
Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. maj 2001 - 20:43 #4
Man skal bare holde fingrene fra sådan noget, hvis man ikke engang kan stave til det ;o)
Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. maj 2001 - 20:43 #5
btw.....hvad er det for et program. Hvad hedder det?
Avatar billede dar Nybegynder
23. maj 2001 - 20:44 #6
Ja, lær noget engelsk, før du kaster dig ud i såden noget...
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
23. maj 2001 - 20:45 #7
sorry et Tweak program
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
23. maj 2001 - 20:46 #8
Hold dog kæft har jeg bedt jer om at kommentere min engelskkundskaber??
Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. maj 2001 - 20:47 #9
Nej. Men vi skal da skrive et eller andet mens vi venter på at du skriver hvilket program du har fået fingrene i!
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
23. maj 2001 - 20:53 #10
Som sagt et Tweak program der hed et eller andet med Magic?
Avatar billede dar Nybegynder
23. maj 2001 - 20:53 #11
ratzaiy>> Nej det har du ikke, men jeg er af den opfattelse, at folk der ikke kan stave heller ikke er alt for kloge... Det er bare min mening, som du heller ikke har bedt om.
Avatar billede oskar Nybegynder
23. maj 2001 - 21:18 #12
dar>> Det var dog en klam opfattelse at løbe rundt med især når du ikke selv er en fejlfri staver. Kig tilbage i dars andre indlæg og I finder flere stavefejl.

ratzaiy>> Du bliver nødt til at præcisere hvilket Tweak-program du har brugt og helst også hvad det egentlig er du har gjort og ikke kan gøre. Din indledende skrivelse er meget upræcis.

/oskar
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
23. maj 2001 - 21:22 #13
dar:> Du er fandme fucked up! Jeg er snart træt af at høre på alt dit pis! Du ved over hovedet ikke hvad du snakker om!
Avatar billede hotpop Novice
23. maj 2001 - 21:48 #14
ratzaiy> hvad er det LIGE problemet er??? Du skriver at du har fjernet sluk-knappen, den er forstået. Her kommer det jeg ikke forstår: Programmet kan ikke køre under dit operativsystem men alligevel har du kørt programmet og dermed fjernet knappen.... RIGTIGT???? Hvordan i alverden skal dit problem forstås??
Prøv at omformuler spørgsmålet, så kan det være at den siver ind.
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. maj 2001 - 22:51 #15
Kør sikker opstart. Brug F8 og vælg sikker opstart.
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. maj 2001 - 22:52 #16
dar> Viste du at Einestein først kunne tale flydende, da han var 9 år gammel?

Det kan godt være at hans tale egenskaber ikke var de beste - men dum?
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. maj 2001 - 23:03 #17
Jeg er ikke helt sikker, men som jeg forstår dit problem, så kan du ikke lukke ned ved at trykke START - luk computeren.

I nødsfald kan du bruge Ctrl+Alt+Delete og lukke computer denne vej, indtil du finder en løsning på det andet.
En anden vej er at geninstallere/reparere win2k og en sidste udvej er at lave en helt installation.
Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. maj 2001 - 23:29 #18
goulduck>>Du drikker for meget cola!

De eneste muligheder jeg kan se, er dem retaxes beskriver.
Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. maj 2001 - 23:31 #19
Ellers kan du jo også bare trykke alt+F4 for at lukke :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. maj 2001 - 23:37 #20
red_eagle>>Ja også Alt+F4 som også bruges til at lukke kørende programmer.
Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. maj 2001 - 23:41 #21
retaxes>>Når jeg skriver det, håber jeg selvfølgelig på at han \"er\" ude på skrivebordet, og alligevel skal til at lukke computeren. Ellers er der vel ikke meget grund til at forsøge at gøre det vel :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. maj 2001 - 23:49 #22
Klart nok ;o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. maj 2001 - 23:55 #23
red_eagle> Nååå det var der jeg havde læst læst det! :D
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
24. maj 2001 - 08:57 #24
ok prøver at forklare det igen: Jeg havde et Tweak program som jeg kørte UNDER W98 det brugte jeg til at SKJULE Slukknappen på computeren så prøvede jeg at få den tilbage ved at fjerne hakket der i programmet hvor dr stod: \"Hide Shut down computer\" men det hjalp intet så skulle jeg så alligevel  opgradere til W2k
og jeg troede så at slukknappen ville komme tilbage med det samme men det hjalp heller ikke og da jeg så kørte Tweak programmet igen sagde den sorry kan ikke køre under et NT baseret system. Jeg vile være glad nok hvis jeg kunne slukke med Alt+F4 eller CTRL+Alt+Delete men når jeg siger Alt+F4 siger den at denne funktion er ikke tilgængelig og fjernet af admininistratoren
Avatar billede pkdata Nybegynder
24. maj 2001 - 10:24 #25
Gå i kontrolpanel
computeradministration
lokal sikkerhedspolitik
lokale sikkerhedsindstillinger
lokale politiker
tildeling af brugerrettigheder

led selv efter den rigtige
Avatar billede dar Nybegynder
24. maj 2001 - 12:09 #26
Årh slap dog af. Sådan var det jo heller ikke ment, og nej, jeg gidder ikke være med i en eller anden stor debat om sprogspassere...:-)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
26. maj 2001 - 15:37 #27
pkdata>> desværre jeg prøvde det du skrev men det hjalp intet nu accepterer jeg mit eget svar her og opretter spmet på ny fordi jeg HAR VIRKELIG BRUG FOR HELP!
Avatar billede sokristi Nybegynder
31. maj 2001 - 12:23 #28
Jeg har installeret (og anvender) TweakUI under Win2000. Måske er det en lidt anden udgave, end den, du har installeret. Tjek evt. hos MS.