Avatar billede creed Nybegynder
01. januar 2007 - 18:02 Der er 3 kommentarer

Xbox hdd i PC?

Har en 120 gb hdd i min xbox, som ikk virker længere, så nu har jeg prøvet og sætte den i min eksterne skuffe til min pc. Men den er jo ikk partioneret, så pc'en kan ikk læse den? Den virker ellers ok, når den bliver sat til.
Er der en metode man kan bruge for at kunne få adgang til en xbox hd sat i en pc? Uden og partionere den?

Pointen er lidt at jeg desperat prøver og hive mine savegames ud af den...
Avatar billede thov Forsker
01. januar 2007 - 18:39 #1
Det kan desværre ikke lade sig gøre. Ikke alene er Xbox-diske 'locked', men filsystemet kan heller ikke læses på en PC.
Hentet herfra: http://xbox-scene.com/articles/lock-hdd.php
Avatar billede creed Nybegynder
01. januar 2007 - 19:39 #2
OK, det var da ærgeligt...
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2007 - 21:25 #3
xp kan vil detekte disken så den kan "ses" i disk administrationen hvor man sletter diske og opretter ?