Avatar billede goamind Nybegynder
28. december 2006 - 17:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Western Digital Raptor 150GB, 10.000 rpm forskelle?

Hej

Western Digitals virkelig lækre nye Raptor er jo udkommet i 2 versioner:

WD1500ADFD (Den alm.)
WD1500AHFD (Den med klar rude)

Men det store million spørgsmål lyder:

Hvorfor bliver disse 2 diske også de fleste steder listet som:

WD1500ADFDRTL2 (Den alm.)
WD1500AHFDRTL2 (Den med klar rude)

Hvad dælen betyder denne extension (...RTL2)?
Avatar billede Beach Mester
29. december 2006 - 02:39 #1
Hvor har du set den lille tilføjelse "RTL2"???

//Beach
Avatar billede goamind Nybegynder
30. december 2006 - 00:23 #2
Nå, fandt selv ud af det langt om længe. RTL2 er en retail betegnelse. Men hvad man får i denne retail udgave udover disken og måske noget fancy emballage ved jeg ikke.

beach: prøv at søge raptor 150GB på edbpriser.dk og du vil finde selvsamme disk listet 2 gange med forskellig pris. Kigger man på produktkoden under detaljerne kan man se forskellen.
Det samme gør sig gældende på en række online shops.