Avatar billede morten__nielsen Nybegynder
26. december 2006 - 08:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Koeb af Baerbar i USA/Canada

Hej,

Befinder mig pt i Canada, og kan se at der er lidt penge at spare ved at koebe en baerbar herovre, saa mit spoergsmaal er om man kan udskifte tastaturet til et dansk, naar jeg engang vender hjem, eller er det en meget dyr affaere?

Nogle der har nogen erfaring med dette?

Paa forhaand tak og glaedelig jul,
Morten
Avatar billede loppehund Nybegynder
26. december 2006 - 08:52 #1
kommer an på hvilken model det er. Husk o¨gså, at du skal betale for at få produktet ind i landet
Avatar billede morten__nielsen Nybegynder
26. december 2006 - 16:48 #2
Har kigget lidt paa dell's XPS M1710. Tror ikke jeg behoever at betale told-afgift hvis jeg allerede benytter produktet.
Avatar billede loppehund Nybegynder
26. december 2006 - 19:44 #3
kender ikke til toldreglerne, men du kan godt få dansk tastatur til den
Avatar billede htmlkongen Novice
27. december 2006 - 15:04 #4
Jeg har lige købt bærbar i Las Vegas, men det ser ikke ud til at jeg kan få dansk tastatur i den desværre :( (http://www.eksperten.dk/spm/750054) Måske kunne man forestille sig det hvis selve computeren kom til Danmark at de ville komme. Men som det ser ud lige nu er der kun det engelske. (Den er selvfølgelig indstillet til dansk - det står bare ikke rent fysisk på knapperne :) ) God jul
Avatar billede loppehund Nybegynder
02. januar 2007 - 18:17 #5
lukketid?
Avatar billede morten__nielsen Nybegynder
02. januar 2007 - 20:22 #6
Hvordan giver jeg point?
Avatar billede loppehund Nybegynder
03. januar 2007 - 09:39 #7
beder den du ønsker at give point om at smide et svar. Herefter markere du navnet i boksen forneden til venstre og trykker accepter.

Smider et, men vil du give en anden point tryker du bare afvis