Avatar billede hyldgaard Nybegynder
23. maj 2001 - 14:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg få en DLL fejl når jeg forsøger at sende en mail

Hej

Jeg bruger Office 2000 DK, og har ikke tidligere haft problemer, men nu kommer de med en fejl om af der mangler følgende DLL fil: fxsext32.dll i winnt/system32 mappen, hvad gør denne fil, og hvordan får jeg den tilbage.
Avatar billede pcms Nybegynder
23. maj 2001 - 15:44 #1
Den fil du mangler er i forbindelse med
\"Microsoft Shared Fax Exchange Command Extension\"
helt nøjagtig hvad den gør kan jeg ikke sige dig.
Men jeg skal lige prøve om jeg kan finde en CAB fil med den.
Mvh
Kristian
Avatar billede pcms Nybegynder
23. maj 2001 - 15:48 #2
Undskyld, jeg glemte - hvilken version nt 95/2000 - filen du mangler er fra cd2 af office pakken.
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
23. maj 2001 - 15:48 #3
Det ville være fedt, for det er pisse irriterende, den sender godt nok mailene, men brokker sig hver gang.
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
23. maj 2001 - 15:51 #4
Jeg kører godt nok med den nye Windows XP Beta 2, kan det være derfor?
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
23. maj 2001 - 15:52 #5
Kan du sende filen til mig, da jeg ikke lige har CD 2 ved hånden.
Avatar billede pcms Nybegynder
24. maj 2001 - 00:28 #6
Filen \"fxsext32.dll\" er ikke sådan lige at få fat i. jeg har selv Office 2000 og alle tre cd\'er, men den er ikke på nogen af dem og den ligger heller ikke på min maskine. Har du prøvet at lade Office reparere sig selv? Jeg skal nok sende den med det er lige med at finde den.
Om det skyldes din Windows version ved jeg ikke, men en fejl er der sket.
Mvh Kristian
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
24. maj 2001 - 09:35 #7
Jeg har løst problemet, det var noget med Windows, det var fordi at da jeg installere windows XP, da ville den installere noget software fax, men da det på et tidspunkt ville have et modem, og jeg ikke havde installeret drivere til modem på det tidspunkt, annullere jeg installationen, men det var åbenbart nok til at den fik det galt i halsen. Så jeg har under Tilføj/fjern programmer installeret fax igen. Nu virker det!
Men du få point alligevel :-)