Avatar billede osgodenhubbe Nybegynder
25. december 2006 - 10:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Seagate Pushbutton Backup External Hard Drive 250 GB?

Hej med jer.

Det er sådan at jeg har få<span style="background-color: #FFFFCC; border-top: solid 1px; border-bottom: solid 1px" title="<span style="background-color: #FFFFCC; border-top: solid 1px; border-bottom: solid 1px" title="et cetera Latin. And so forth.">et</span> cetera Latin. And so forth.">et</span> en ekstern harddisk, uden harddisk. Den skal jeg selvfølgelig ha byttet da jeg ikke gider rode med at sætte harddisk i.
Problemet er at den butik boxen er købt i har de kun 1 ekstern harddisk til salg.
Det er en Seagate Pushbutton Backup External Hard Drive 250gb.
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=198885
Jeg ved ikke om den er god til den pris, og 25 dba er det meget?

Hilsen Osgodenhubbe
Avatar billede loppehund Nybegynder
25. december 2006 - 10:34 #1
Hvad sker der med dine koder i indlæget!?

Jeg ville tage denne, hvis jeg skaulle bestille

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=239751
Avatar billede osgodenhubbe Nybegynder
25. december 2006 - 10:36 #2
Jeg køber ikke over edbpriser.dk, det er bare for at vise specifikationerne.
De har kun den Seagate til salg. men er dn god?
Avatar billede loppehund Nybegynder
25. december 2006 - 10:58 #3
Det er en fin model ja, men hvorfor ikke tage den jeg linker til?
Avatar billede osgodenhubbe Nybegynder
25. december 2006 - 11:01 #4
For jeg har jo fået en gave fra www.pccenteret.dk og der har de ikke den maxtor du taler om, men kun den Seagate.
Avatar billede loppehund Nybegynder
25. december 2006 - 11:02 #5
Du kan da få pengene retur for den :D

Men den Seagate er ganske fin, så tag du bare den.
Avatar billede loppehund Nybegynder
25. december 2006 - 11:03 #6