Avatar billede php_programmoer Nybegynder
22. december 2006 - 18:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sætte luk designet i xp tilbage til standard

Jeg har for et stykke tid siden downloadet et af de mange mac-look-alike skins ude på nettet som får ens XP til at ligne Mac OS på 2 sek. Nu er det bare sådan at jeg har afinstalleret alt, og alt forvandt da også undtagen lige når jeg lukker XP. Så får jeg et Macintosch design. Er der nogen måde hvorpå jeg kan sætte luk metoden til standard så den lukker ned på normal vis igen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2006 - 19:47 #1
Gendan til før du installerede det tema
Avatar billede php_programmoer Nybegynder
23. december 2006 - 20:03 #2
Findes der ingen nemmere måde?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. december 2006 - 21:31 #3
Hvad er nemmere end at lave en gendannelse :D
Avatar billede php_programmoer Nybegynder
24. december 2006 - 13:40 #4
Måske et sted i kontrolpanelet hvor man bare kan klikke på "stil tilbage" og vupti så fungere det igen ;-)

Jeg fik det dog til at virke, dog ikke på den forventede måde.. Jeg fandt en hel anden løsning..

Tak og god jul!