Avatar billede dennemandergal Nybegynder
21. december 2006 - 22:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IE7 til windows XP media center edition

Hej

Jeg kan ikke installere IE7 på dansk på min XP media center edition.(dansk)

Hjælp ???

Tak,

Lars
Avatar billede niels_hansen Praktikant
21. december 2006 - 22:50 #1
måske en lidt bedre fejl beskrivelse vil hjælpe lidt ;) hvad kommer den med af fejl ?
Avatar billede dennemandergal Nybegynder
22. december 2006 - 09:37 #2
Fejlen kommer med det samme installation påbegyndes.

"Denne installation understøtter ikke operativsystemets nuværende sprog"

Det fårstår jeg ikke, jeg download dansk til dansk XP Media Center Edition.

/Lars
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 09:45 #3
det skyldes at MCE faktisk er på engelsk, det er først med MCE tilføjelsen at den bliver dansk. (der installeres dansk MUI pakke, MUI= sprogpakke)
Avatar billede dennemandergal Nybegynder
22. december 2006 - 14:11 #4
Betyder det så at jeg ikke kan få IE7 på dansk ?

Hvor får jeg evt. en dansk MUI til IE7

/Lars
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 14:37 #5
du beder os om at svare på hvornår MS laver sprogpakken til IE7, det kan kan jeg ikke lige se da min krystal kugle er til reperation ;)