Avatar billede php_programmoer Nybegynder
21. december 2006 - 21:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gammel LG FT775 skal køre sammen med bærbar

Jeg er (den heldige) ejer af en gammel LG Flatron FT775 CRT 17" skærm. Desværre står den bare og samler støv. Da det er en gammel, men robust skærm vil jeg gerne tage den i brug igen. Jeg vil gerne bruge 2 skærme samtidigt. Jeg skal dog lige høre 2 ting:

1. Kommer den til at trække for meget strøm? (det er for meget hvis den bruger ca 25% mere end en forholdsvis ny bærbar bruger af strøm)
2. hvordan kobler jeg den sammen med min nuværene packard bell easynote bærbare så den virker med den gamle LG ? Jeg har DVI udgang fra bærbar hvis det skal bruges til noget som helst?

Hvis i vil vide mere om LG'en har jeg fundet lidt info frem fra gamle papire, andet har jeg ikke:

Model ID: FT775
LG 775FT - Display - CRT - 17" - 1280 x 1024 / 60 Hz - 0.24 mm - VGA (HD-15)

Udover det er her et billede for den nysgærrige: http://www.ad-bg.net/photos/52800.jpg (det er ikke min skærm, men samme model)
Avatar billede php_programmoer Nybegynder
22. december 2006 - 23:29 #1
Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede php_programmoer Nybegynder
26. december 2006 - 21:03 #2
lukker