Avatar billede jarl-g Nybegynder
21. december 2006 - 21:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Inten Pentium 3.20 GhZ eller 2,78 Ghz

Jo, jeg er blot i tvivl..

Når jeg går ind på "Denne Computer" også "Hvis Systemoplysninger".

Så står der følgende (sat i samme rækkefølge som vist, inkl. linjeskift)://

Intel (R)

Pentium (R) 4 CPU 3,20 GHZ
2,78 GHZ, 1,00 GB RAM
Fysisk Adresseudvidelse

://

Hvad betyder dette? Betyder det, at CPU'en kun er på 2,78 GHZ, eller at det er noget med rammene? ??

På forhånd tak - 60 point

Jarl-G
Avatar billede nicer Nybegynder
21. december 2006 - 21:36 #1
vil gætte på at det er en 3.2 GHZ, men at den kun kører på 2.78 GHZ

Kan du evt. se i din bios
Avatar billede jarl-g Nybegynder
21. december 2006 - 22:13 #2
Hvad er en bios, he he? :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. december 2006 - 22:23 #3
Brug dette program til nøjagtig at finde ud af hvad den kører med, se under motherboard>cpu.

http://www.majorgeeks.com/download.php?det=4181
Avatar billede jarl-g Nybegynder
21. december 2006 - 22:46 #4
Hvad kan jeg se bruge de oplysninger til? :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. december 2006 - 22:51 #5
Mente du ville vide om det var en 3.20 eller 2.78 Ghz.
Avatar billede nicer Nybegynder
21. december 2006 - 23:00 #6
bios er det lille stykke "software" som faktisk får hele din computer til at kører ;)

når du starter din computer op skulle der meget gerne stå på skærmen at du kan trykke del knappen for at komme ind i bios, gør det og du vil få en blå menu frem, men siden du slet ikke kender til bios, vil jeg råde dig til at lade være ellers går det bare galt :D
Avatar billede jarl-g Nybegynder
21. december 2006 - 23:04 #7
Aha, så DET er bios :)! Men sorry nicer, jeg må nok give point'ene til John Westcoast, siden han gav mig det jeg skulle bruge til at finde ud af det. Mange tak for hjælpen, begge to!

Jarl-G
Avatar billede nicer Nybegynder
21. december 2006 - 23:07 #8
det er i orden :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. december 2006 - 23:09 #9
Takker - og have en god jul :-)
Avatar billede nicer Nybegynder
22. december 2006 - 15:42 #10
ILM ;)