Avatar billede clgu99ab Nybegynder
21. december 2006 - 12:46 Der er 3 kommentarer

Website Købes Max.kr. 30.000

Hej Med jer

Vi søger i øjeblikket websites til at indgå i vores medie portefølge. I den forbindelse er vi på udkig efter interessante websites vi kan overtage.

Har du et website eller kender du en der har et website med en fornuftig trafik (over 1000 besøgende om dagen) vil vi meget gerne høre fra dig.

Sitet skal gerne være med brugergenereret indhold, dvs. indeholde et forum, eller andet materiale hvor brugere selv lægger indhold på.

Vi hører gerne følgende:
Inden for hvilken kategori er websitet
Hvor mange unikke besøgende om dagen
Hvor mange sidevisninger om dagen
Hvor gammelt er domænet?
Er der Adsense på domænet? i så fald, hvad er månedlig revenue?
Er der email database med?
Hvor mange sider består sitet ca af?
Hvor meget mener du selv sitet er værd?

Vi ser frem til at læse dit svar.
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
21. december 2006 - 12:51 #1
Jeg åbnede www.RadioOne.dk, her i går og fik allerede 450 besøg i går.
Jeg tror den side kan blive et god koncept i fremtiden.

Kategorien på siden er musik i forskellige genrer.
- Omtrent 5000 sidevisninger ( set fra i går )
- Domænet er 2 dage gammelt.
- 450 unikke besøg om dagen ( set fra i går - stiger voldsomt! )
- Ja, der er adsense, men sat ned da brugerene ikke skal fyldes med reklamer første gang de besøger siden.
- Ja, alle brugere der opretter sig, SKAL angive deres e-mail adresse
- Der er vist omtrent 300 sider på sitet.

Læs eventuelt mere om projektet, og skriv til mig på info@jaykay.dk
Avatar billede fun22 Nybegynder
21. december 2006 - 21:29 #2
Hej clgu99ab
Jeg har lavet en side for et godt stykke tid siden, men som jeg aldrig har fået brugt.

http://sw.jtpdevelopment.dk

Siden bygger ud fra bruger inputs, iform af downloads, artikler, forums, ordbøger osv..

Katagorien er internet sikkerhed..

Skriv til jtpdev@jtpdevelopment.dk for yderligere informationer.

Mvh
Jesper
Avatar billede rn11021 Nybegynder
19. marts 2007 - 08:59 #3
Jeg har www.footie.dk tilsalg

2500 unikke besøgende om dagen, alt indhold er generet fra andre sider + brugere.

Interesse? kontakt mig på rasmus@netdevelopers.dk