Avatar billede kwanstudios Nybegynder
20. december 2006 - 23:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Simpel Open Source Webshop

Jeg leder efter en simpel open source webshop. Har haft kigget på osCommerce, men det har alt for mange funktioner og virker simpelthen for bessværligt at arbejde med.

Er der nogen der har et andet bud?

Jeg har få krav;
- Det skal køre PHP&MySQL
- Det skal gerne være muligt for kunder at købe abonnementer i butikken (f.eks. på et magasin)

Håber at høre fra jer supereksperter :-)
Avatar billede leif Seniormester
20. december 2006 - 23:32 #1
Ja, jeg ville jo have peget på osCommerece i en modificeret udgave, men den kan en del.

Du nævner ikke meget om krav, skal der fx. være mulighed for Dankort betaling ?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
21. december 2006 - 01:09 #2
Hvilke modificerede udgaver er der af osCommerce? Og kan de modificerede udgaver opgraderes uden stort besvær, når der kommer nye versioner af osCommerce?

Jeg har ikke de store krav, dankort er klart et plus hvis det er indbygget, men ellers finder jeg nok en løsning. Er mest ude på at afsøge markedet nu.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
21. december 2006 - 08:41 #3
Hvis du kigger lidt på den her side, burde du kunne finde et system, du kan bruge: http://hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/E-Commerce/Shopping_Carts/index.html