Avatar billede bjarke123456 Nybegynder
20. december 2006 - 22:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dåsenet router->switch->accespoint

Hejsa
Jeg er koblet på en del af djursland net, hvor jeg på loftet har siddende en modtager af det trådløse signal. Denne er samtidig en router med 2 udgange. Jeg skal have fordelt signalet til 3 stationære og to trådløse PC'er. Jeg har en 3com switch officeconnect switch8. Kan jeg efter denne switch koble en 3com officeconnect wireless access point? og forvente at den kan snakke med de trådløse netkort i de to pc'er?
Avatar billede kalsmose Nybegynder
20. december 2006 - 23:02 #1
ja, uden problemer
Avatar billede bjarke123456 Nybegynder
21. december 2006 - 22:43 #2
Det virkede. Uden kryptering som default, men ellers.....bare plug'n play.