Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
20. december 2006 - 01:37 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Søger webhotel til store filer!

Hej

Jeg søger et webhotel eller en anden løsning til jeg kan ligge nogle film ud til download...(Altså hjemmelavede film..OG nej ikke porno :) )

De fylder gerne mellem 20 og 100mb, for må ikke der hvor jeg har min blog.

Så jeg skal bruge en løsning hvor man kan trykke på et link i bloggen,  og så kan man downloade filen.

Eller er der nogle andre bud på hvad man kan gøre??
Avatar billede leif Seniormester
20. december 2006 - 07:01 #1
Hvor meget trafik trækker du om måneden ?
Hvor meget plads totalt skal du bruge ?
Avatar billede fun22 Nybegynder
20. december 2006 - 07:43 #2
http://www.surftown.dk/

Der kan du få 10GB til 99 kr/md...

De tillader streaming så mon ikke også du må have downloads.. Men prøv at ring/skriv til dem og spørg..
Avatar billede fun22 Nybegynder
20. december 2006 - 07:46 #3
Eller hvis du skal bruge meget trafik og plads er her en mulighed:

http://www.secnet.dk/index.php?id=71&menuid=81&parent=0
Avatar billede rask2 Nybegynder
20. december 2006 - 08:05 #4
one.com tilbyder 1 GB til 9.- /md og har løsninger op til 4 GB til 36.-/md.
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
20. december 2006 - 08:32 #5
Leif

Ja det er svært at sige lige på stående fod....Men mon ikke det kan løbe op i 10-20 GB om måneden. Pladsen måtte gerne være på 1GB..men selvfølgelig jo mere jeg har til download jo mere trafik..

FUN22 Surftown er jo nok lige som de andre, der har en klausul på at man ikke må smide store filer op.
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
20. december 2006 - 08:34 #6
Glemte lige at skrive at det skal jo helst ikke koste en bondegård om måneden.... Da det jo ikke er noget jeg tjener penge på.

Men hvad med alle de der gratis steder, youtube.com osv...så godt nok på youtube at det må max være 10 min...mine film fylder gerne 1 time
Avatar billede fun22 Nybegynder
20. december 2006 - 10:16 #7
it-supporteren.dk >> Prøv at tage kontakt til dem.. I og med de tillader streaming så må de også tillade store filer...
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
22. december 2006 - 16:50 #8
Fun22

Jeg fandt en der kunne have filerne liggende på hans hotel, men ellers snakkede jeg med surftown, og det lød til man godt kunne have fundet ud af noget med dem, så jeg har valgt at give dig halvdelen af pointene :)