Avatar billede gurvic Nybegynder
17. december 2006 - 22:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

nested repeaters måske?

Jeg er igang med en indkøbskurv, men er gået i stå.
Jeg skal vise en tabel med varenummer, antal, pris m.m.
Jeg har en session som indholder mit array som indeholder varenummer, antal.
Jeg har så en sql som henter alle oplysningerne til varenumrene fra mit array.
Nu vil jeg så gerne vise antal fra min arraylist ved siden af varenummer i en tabel. Går ud fra jeg skal rode med nested repeatere?
Har lavet min repeater til varenumrene, den ser sådan her ud, har prøvet at sætte en repeater ind i, men hvordan binder jeg så data til den, og er det overhovedet rigtigT?

<asp:Repeater id="vareliste" runat="server">
                <HeaderTemplate>
                    <tr>
                        <td>
                            <b> Antal</b></td>
                        <td>
                            <b>Enhed</b>
                        </td>
                        <td>
                            <b>Varer</b></td>
                        <td>
                            <b>Pris pr. kasse</b></td>
                    </tr>
                </HeaderTemplate>
                <ItemTemplate>

                <asp:Repeater id="varer" runat="server">
                <ItemTemplate>
                <tr>
                        <td>
                        <asp:TextBox id="tbantal" width="20px" text='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "antal") %>' runat="server"></asp:TextBox>

                </ItemTemplate>
                </asp:Repeater>

                            <asp:TextBox id="tbvare" visible="false" text=<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "varenummer") %> runat="server"></asp:TextBox>

                        </td>
                        <td>
                            <%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "enhed") %></td>
                        <td>
                            <%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "varenavn") %></td>
                        <td>
                            <%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "prismedmoms") %>kr.</td>
                    </tr>
                </ItemTemplate>
                <FooterTemplate>
                    </table>
                </FooterTemplate>
            </asp:Repeater>
Avatar billede sneakraid Nybegynder
18. december 2006 - 07:57 #1
Avatar billede gurvic Nybegynder
22. december 2006 - 00:52 #2
Argh det orker jeg bare ikke. Hitter på en anden løsning ;)